Weet iemand van wie het nummer is?

Een gast ontsnapt uit een ziekenhuis o.i.d. en word achtervolgd door verpleegsters. Hij stapt op scooter en één verpleegster springt bij hem achterop. Jaren '80/'90 vermoedelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee, maar jouw vraag deed me denken aan "They're Coming to Take Me Away, Ha-Haaa!" en dat stemde me vrolijk, waarvoor dank.
http://youtu.be/hnzHtm1jhL4
Cryofiel
12 jaar geleden
In een ziekenhuis ben je toch niet te gast? Je bent toch gewoon een patiënt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mokum: dat is 'm idd niet maar die herinner ik me nog wel. @Cryofiel: Gast= vent/kerel/man/gozer/etc. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet u misschien voor wat de reclame is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen reclame maar de clip :)

Het beste antwoord

Mylo vs. Miami Sound Machine - Doctor Pressure
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes! dat is 'm! Tnx Sander
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
you're welcome!